Monday, July 26, 2010

Penderhaka Zulhaidah ( MANUSIA CELAKA)

Zulhaidah(Penyokong PKR-Puak Kaki Ronggeng-Pemusnah rakyat,Penderhaka Raja dan yang buruk2 la))....
Ini seorang lagi penderhaka celaka yang kononnya memberitahu bahawa konsep derhaka itu hanya ada pada hamba dan Allah serta anak kepada ibu bapa dan isteri pada suaminya..

x kisahlah ko nak beri apa pun tentang konsep derhaka tu.itu pendapat ko..ye betul.hak ko...tapi yang ko dok pertikai elaun untuk raja-raja tu buat apa????? lantak pi la...dah depa Tuan kita walau kita bukannya hamba...Ko x suka sangat jangan dok dalam Malaysia nie...Malaysia nie Melayu yang punya...dan ko kena tahu bahawa Melayu itu ada Tuannya yang mana Raja itu Tuan bagi Melayu....

Kalo ko x suka pergi berambus....apa kena mengena Elaun Sultan dengan menunjukkan contoh teladan yang baik??? Berapa banyak duit ko bayar elaun Sultan nie???? seposen pun x der tau...ko tue pun makan duit subsidi lagi....Bengong...

Ko jangan nak memadai-madai nak suruh Sultan Ubah gaya hidup...Gaya hidup apa yang ko nak Sultan ubahkan???? suruh dengar cakap puak-puak ko yang memang kaki derhaka pada Sultan...Ko nak ubah sistem Pemerintahan negara ker??? ko tau tak sistem kita nie Sistem Demokrasi Berparlimen dan Raja Berpelembagaan... ko nak ubah pi Sistem Komunis ker???

Berapa banyak gaji ko bagi pada orang miskin???? senang-senang jer nak suruh bagi elaun raja pada orang miskin ( tapi bab ni ko tulis bagi pada raja miskin- bodoh gak ko nie) sebab aku tengok Raja kat Malaysia nie ok jer,x der yang miskin pun..

Puak-puak ko jer yang benci pada Sultan nie,,sebab per??? puak-puak ko nie gila kuasa,,sebab tue wujud orang cam ko yang dok pertikai Raja-Raja nie?? Sanggup Derhaka, sanggup langgar undang2...ko dapat berapa dalam buat keje bodoh nie???

Cakap berlapis konon supaya Rakyat sayang,,pigidah!!!!!!kalo x sokong puak ko x sayang,kalo sokong,sayang,,,manusia apa camni??? manusia Babi..Goyyim...tue jer yang layak gelar orang cam ko nie...Bengong x abis-abis....

PENDERHAKA NIE TULIS APA TGK http://zulhaidah.com/?p=5140..
CELAKA PUNYA MANUSIA

2 comments:

  1. Celaka punya manusia ni ingat dengan melupuskan gaji dan elaun istana duit tu bolih di spin ke pemimpin agong mereka.

    Siapa nama celaka punya manusia tu? Zulhaidah? Puii aku ludah.

    agbr47: Akibat tak mahu belajar sejarah.

    ReplyDelete
  2. siapa ZULHAIDAH ni..pelacur terhormat mana dia ni..
    atau perempuan jalang yang telah expired...
    jumpa la anwar minta dia jolokan belakang tu...tapi sesuai ke selera anwar.

    ReplyDelete